Papírmentes évért kampányol a Google

A Google idő és pénz spórolására bátorítja a felhasználókat a papírmentes filozófiával.

A Google és néhány másik vállalat idő és pénz spórolására bátorítja a felhasználókat a papírmentes filozófiával, írja a techcorner.hu. A webóriás része a Papírmentes Koalíció, amely nemrég indította el a Papírmentes 2013 kampányát. Ennek a célja, hogy segítsen a papírtól való függés leküzdésében. Miközben a Google Drive-hoz hasonló szolgáltatások ebbe az irányba mutatnak, addig egy átlagos irodai alkalmazott évi 10 000 lapot használ el a statisztikák szerint. 2012-ben az egy személyre eső újrahasznosított papír mennyisége 152 kilogramm volt. A kampány keretében egy hírlevélre is fel lehet iratkozni, ahol a cél érdekében havonta küldenek segítő tippeket. A Google Drive marketingmenedzsere azt mondta, hogy a Google Drive segítségével a fontos dokumentumok a felhőben tárolhatóak, és bárhonnan hozzáférhetőek, anélkül, hogy papíralapú másolat miatt kellene aggódni. Többször említik meg a felhőt, amely számos app segítségével feleslegessé teheti a nyomtatókat. További információk a kampány weboldalán találhatóak.

Ajánlott tartalom

Már 7,5 tonnánál jár a használt mobiltelefonokat visszagyűjtő kampány eredménye

A több mint 5 éve futó "Passzold vissza, Tesó!" kampányban mára 1111 gyűjtőpont részvételével, több mint 7,5 tonnányi használaton kívüli mobiltelefon gyűlt össze - közölte a KÖVET Egyesület a Fenntartható Gazdaságért szerdán az MTI-vel.