A földrengés, a cunami, és a súlyosbodó nukleáris helyzet Japánban világszerte összefogásra bíztatja az embereket. Amerikában Lady Gaga másfél millió dollárt hozó karkötőüzlete után, most megjelentek a katasztrófa károsultjait támogató We Add Up pólók.
A We Add Up egy számos területen megjelenő, fenntarthatóságért és környezetvédelemért küzdő alapítvány. 2002-ben alapította egy édesanya és lánya, akik világ életükben pártolták a zöld mozgalmakat. A kertek szépítésétől kezdve, a vegetáriánus életmódon és az újrahasznosításon keresztül, a hibrid autók támogatásáig minden területen jelen vannak. Az egészséges és környezettudatos életmódot szeretnék népszerűsíteni és központi elfoglaltságukkal, a pólóárusítással össze szeretnék hozni az embereket. Aktuálisan, a japán károsultakért is készítettek pólókat, melyek bármilyen méretben, bármilyen fazonban (még babarugdalózóként is) megrendelhetőek a világ bármely részéről. A póló rendelésekor megadhatjuk, melyik ügyet szeretnénk pénzünkkel támogatni, és a nyomtatott ruhadarabra egyedi megrendelői számot kapunk, amelyből a világon nincs több. A japán károsultakat támogató póló mintáját úgy szerkesztették meg, hogy a „We love Japan” felirat középső szavát a japán kanji írásmód karaktere helyettesíti.
Judy Pezdir és Jill Palermo, a kezdeményezés megalapítói arra szeretnék felhívni az emberek figyelmét, hogy egy ember, egyedül nem képes megváltani a világot, de sok kicsi sokra megy. Egy pólót mindenki megengedhet magának, és lehet, hogy pont ez az összeg hiányzik egy jótétemény megvalósításához. Az anya-lánya páros ezen kívül szeretné, ha a póló összehozná a környezettudatos embereket akár az utcán is.