Selena Gomez is környezetbarát kollekcióval rukkol elő

Csak tegnap volt, hogy Selena Gomez piacra dobta kényelmes és elegáns csizmáit, ma pedig valamilyen furcsa egybeesésnek köszönhetően a WWD bejelentette, hogy a Selena vadiúj kollekcióval rukkol elő, melynek neve Dream Out Loud by Selena Gomez.

A menő és népszerű énekes-színésznő csak most találta meg a hollywoodi reflektorfény felé vezető utat. Miközben továbbra is főszerepet játszik a Wizards of Waverly Place-ben, Selena szeptember 29-én megjelentette első albumát Kiss and Tell címmel, sőt, nemrég kezdődött meg következő filmje, a Ramona és Beezus forgatása.  Amennyiben ez mind még nem lenne elég, az elfoglalt sztár a Boho divatmárka megjelentetését tervezi, melynek során ruhák, virágos nyomtatott felsők, farmerek, szoknyák, kabátok és lábbelik kapnak majd szerepet.

Selena nem az első fiatal előadó, aki saját márkával áll elő. Hilary Duff és Miley Cyrus mellett ő is azt ígéri, saját ízlését csavarja majd bele saját márkájába.  Elmondása szerint ruhái szépek, nőiesek és bohémak lesznek.

The Dream Out Loud ruhái újrahasznosítható és környezetbarát pamutból készülnek.
„Szeretnék több lehetőséget nyújtani a vásárlóknak, hogy többféleképp is párosíthassák a darabokat. Számomra nagyon lényeges az anyag minősége, fontos, hogy környezettudatosságra sarkalljuk magunkat. ” – mondta Selena.

Ajánlott tartalom

Zöld színnel a fenntarthatóságért és a tudatosabb döntésekért

Egyedi zöld színt vezet be termékein a kulacsokat és Microdrinkeket forgalmazó Waterdrop vállalat. A feltűnő, élénk színnel a vállalat kifejezi elköteleződését a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett, és egyben szeretné felhívni a figyelmet a környezettudatosabb életmód fontosságára, és a választás lehetőségére.