Szexuálisan agresszív tisztítószerek sokkolnak

Még tavaly novemberben mutatta be új reklámfilmjét a Method környezetbarát tisztítószereket gyártó cég, azzal a céllal, hogy promótálja új, háztartási vegyi áru sorozatát, azon belül is a tisztább fürdőszobáért emelt szót.

Az úgynevezett „Shiny Suds” (vagyis Csillogó szappanhabok” reklámjának az volt a célja, hogy megmutassa, hogyan szépíti meg a marketing a mérgező vegyi anyagokat, amelyek ténylegesen jelen vannak számos háztartási tisztítószerekben, amelyet a fogyasztóknak joguk van tudni.

Sajnos, a boldog fényes buborékok szexuálisan agresszívekké válnak – a Methodhoz számos panasz érkezett. „Nincs semmi mulatságos a szexuális zaklatásban.”- írta az egyik felháborodott hozzászóló. –„Bár teljesen egyetértek, hogy a vegyi anyagok egy olyan témakör, mely igenis aggasztó, összehasonlítva a szexuális zaklatással (nem csak összehasonlítja, de úgy mutatja be a szexuális erőszakot, mint valami vicces dolog) elég undorító.”

„Nem szerencsés, hogy szükségét érezték szexista nézőpontból megközelíteni az ügyet, de azt gondolom, a reklám nagyon hatékony.” – így egy másik hozzászóló.
Tekintse meg az alábbi reklámot, és tudassa velünk, mit gondol! Várjuk a megjegyzéseket.

Ajánlott tartalom

AM: nemzetstratégiai kérdés a hazai vetőmagágazat

Nemzetstratégiai kérdés a hazai vetőmagágazat. A hazai agrártermelés hosszú távú fenntarthatóságához alapjaiban járulnak hozzá a hazai, kiváló minőségű vetőmagok és szaporítóanyagok - mondta Farkas Sándor, az Agrárminisztérium (AM) parlamenti államtitkára csütörtökön Szarvason, az I. Országos Vetőmag-gazdálkodási Konferencia megnyitóján a tárca közleménye szerint.