A párizsi autószalonon bemutatkozott a Honda elektromos-benzines modellje, az új Insight. Az öt ajtós, a vállalat szerint elfogadható árfekvésű családi autó értékesítését jövő tavasszal kezdik meg Japánon kívül Európában és Észak-Amerikában.
Takeo Fukui elnök-vezérigazgató tájékoztatása szerint évente 200 ezret terveznek értékesíteni világszerte.
A Honda elsősorban a Toyota Prius kizárólag hibrid autónak kíván versenyt támasztani, s olyan áron fogják árusítani, ami alacsonyabb lesz a piacon lévő valamennyi hibrid autónál, hogy minél több ember
engedhesse meg magának az alacsony széndioxid-kibocsátású autó megvásárlását – közölték a cégnél.
A Honda tájékoztatása szerint az Insight az első abból a három új hibrid modellből, amelyeket a vállalat a következő négy éven belül tervez piacra dobni. A Honda Insight-tal egyszer már próbálkozott a japán vállalat, de az 1999-ben bemutatott első generáció nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.