Verseny a lakossági piacért

A Honda bejelentésével, miszerint az Insight hibrid 19800 $-os áron már elérhető lesz, végre megtörtént az, ami évek óta esedékes volt, a lakossági piac központba helyezése.

Ezzel meg is indult a verseny, hiszen semelyik nagy autógyártó sem akarhatja, hogy egy ekkora piacon egyeduralkodó legyen bármelyikük. Tehát a Toyota felvette a kesztyűt, és bejelentette, hogy a 2010-es Prius hibridet 21000 $-os kezdőáron hozza ki. 5 különböző felszereltségű modellt fog forgalmazni, de részletes adatokat még nem közölt a legolcsóbb konstrukcióról. Valószínűleg egy lecsupaszított, teljesen alap verzióval próbálnak lépést tartani a Hondával, ám a lényeg mégis inkább az, hogy ringbe szálltak, és remélhetőleg többen követik majd a példát.

Ajánlott tartalom

Magyarországi természethangokat tartalmazó album jelent meg

Az idén 30 éves WWF Magyarország és az Első Pesti Egyetemi Rádió együttműködésének köszönhetően megjelent az első, hazai természethangokat tartalmazó album.