Vivienne Westwood kávé az esőerdőkért

Nem példa nélküli, hogy a napi fogyasztási cikkek márkái a divat világából választanak maguknak reklámarcot.

Így volt ez Karl Lagerfeld esetében is, aki nem is olyan régen a Coca-Colához kölcsönözte a nevét írja a trendsoftomorrow. Ugyan így említhetnénk a Christian Lacroix-t vagy Jean Paul Gaultiert is, akik az Eviannak terveztek üveget. Most a szigetországi divatszakma legszínesebb, és kétség kívül legtöbbeket megosztó tervezőnője, Vivienne Westwood adja a nevét egy kávéhoz. Az angol Cool Earth instant kávéjának arcaként, a globális felmelegedés ellen is kampányol majd, hiszen a cég minden eladott csomag után egy fát “adományoz” az esőerdők javára.

Ajánlott tartalom

Hogyan vált környezetbarát fesztivál a Szigetből?

Húsmentesség, repohár, kerékpározás: a Sziget Fesztivál szervezői rengeteg módszerrel igyekeznek csökkenteni környezetre gyakorolt hatást.