Azok a szigetlátogatók, akik szeretnék minél környezettudatosabban eltölteni idejüket a Szigeten – ahol idén is különös figyelmet fordítanak a környezetvédelemre –, az E.ON támogatásával zöld kempingben foglalhattak szállást.

Zöld megoldásokkal várja az E.ON a szigetlakókat az ECO Kempingben

Azok a szigetlátogatók, akik szeretnék minél környezettudatosabban eltölteni idejüket a Szigeten – ahol idén is különös figyelmet fordítanak a környezetvédelemre –, az E.ON támogatásával zöld kempingben foglalhattak szállást.

A napelemekkel, újrahasznosított bútorokkal felszerelt szállás igazi zöld élményt biztosít a sátrazóknak. Az ECO Kempingben a lakók megtapasztalhatják, hogy megújuló energiával és a környezetet nem terhelő alternatív megoldások használatával ugyanolyan kényelmes és teljes lehet az élet. A kemping áramellátását napelemek biztosítják, az ivóvíz tisztított, a mellékhelyiségek víztakarékosak, és a folyamatos szelektív hulladékgyűjtés is biztosított a szállás területén. A berendezés is rendhagyó az ECO Kempingben, az újrahasznosított bútorok mellett természetes anyagokkal dolgoztak a zöld szállás megálmodói. A közösségi terekre is gondoltak a tervezők, a látogatók kertészkedhetnek a „Csináld magad” kertben, vagy kipróbálhatják a „slow life” pihentető élményét az erre kialakított kempingrészen. Szintén napelemek segítik a telefontöltést az energiacég standján, az E.ON Oázisban, ahol a fesztiválozók zöld környezetben pihenhetnek és wifit is használhatnak.

A Go.ON nevű, AR technológiával működő ingyenes alkalmazással pedig környezetvédő fesztiválozási tippeket kereshetnek hasznos és energiatudatos ajándékokért a Sziget területén. A cél, hogy minél többen csatlakozzanak az élményteli, de fenntartható fesztiválozáshoz és tudatosan figyeljenek környezetükre.

Ajánlott tartalom

A GVH figyelmeztette a repohár-forgalmazó Cup Revolutiont

Figyelmeztette és megfelelésre kötelezte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az egyik legnagyobb hazai repohár-forgalmazó vállalkozást, a Cup Revolution Kft.-t, mert a cég megtévesztő módon kommunikált a poharak, illetve a visszaváltási rendszer környezetre gyakorolt hatásairól a fogyasztók számára - közölte a Gazdasági Versenyhivatal Közszolgálati Kommunikációs Iroda szerdán közleményben az MTI-vel.