Zöld Starbucks jön

A Starbucks minden nagyváros képéhez hozzátartozik, klónjai pedig gombamód nőnek ki a földből.

A kávézó már tavaly bejelentette, hogy LED-ekre cseréli izzóit. A vállalat 8000 üzletében cserélte le a hagyományos izzókat LED-ekre. A változásnak köszönhetően minden üzletben 10 százalékkal csökkent a villamosenergia-fogyasztás.
A 10 százalékos csökkenés meglehetősen jó indítás, de a cég célja, hogy 2010 végére 25 százalékkal csökkenti az energiafogyasztást. Egy ilyen hatalmas méretű cégnél rengeteg módja van a széndioxid-kibocsátás csökkentésének.
A különleges design a General Electricnek köszönhető. A kivitelezés összhangban lesz a Starbucks stílusával, és nagyobb lépés, mint amire a Starbuckstól számítottunk.
A cég azonban nem áll folyton a zöld oldalon. Egy évvel ezelőtt napi 6 millió liter meleg vizet pazaroltak el. Azonban mostanra teljes mértékben környezettudatosnak kívánnak lenni.
Számoljuk vissza a napokat a budapesti nyitásig.

Ajánlott tartalom

Zöld színnel a fenntarthatóságért és a tudatosabb döntésekért

Egyedi zöld színt vezet be termékein a kulacsokat és Microdrinkeket forgalmazó Waterdrop vállalat. A feltűnő, élénk színnel a vállalat kifejezi elköteleződését a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett, és egyben szeretné felhívni a figyelmet a környezettudatosabb életmód fontosságára, és a választás lehetőségére.