Újabb autógyártó cég lép be a kerékpáros piacra.
A Bosch után a német Brose is beszáll a középmotorok piacára, írja a hatszel.hu. Két éve számoltunk be először erről a motorról, és a mostani Eurobike kiállításon is rendkívül pozitív visszajelzéseket kapott a szaksajtótól. (Hallhattad Continental néven futni is, mert velük működnek együtt). De mire fel ez a nagy lelkesedés? A mostan bemutatott motor az alábbi adatokkal rendelkezik: másodpercenként 420-szor méri a kerékpáros pedálra kifejtett nyomatékát (az új Bosch-nál ez 1000) ugyanaz a motor akár 500W-os folyamatos teljesítményre is képes (a mostani középmotoroknál ez az érték 350W) a súlya csak 3400 gramm (a mostani motorok 4 kiló felett vannak) a nyomatéka akár 90 Nm is lehet (a mostani középmotorok max. 60-70 Nm-t tudnak) az elektromos bemenő és a mechanikus kimenő energia alapján a hatásfoka 75-82%, ami nagyon jónak mondható, tehát valószínűleg nagyon takarékos is lesz.