Harc Lee tervező megalkotta a „meztelen” Coca Colát – így a kóla elveszíti jellegzetes piros-fehér mintáját, és természetes ezüstbe bújik.
Az alumínium dobozhoz nem használnak festékeket, vagy színezőanyagokat, ennek következtében jelentősen csökkentik a szennyezést és az energiafelhasználást, megkönnyítve a dobozok újrahasznosítását.
Ahelyett, hogy mérgező anyagokkal színeznék a Coca Cola Classic dobozokat, Harc Lee szimpla alumínium koncepciója kiemelkedik a háttérből. Az eredmény egy fényes, 21. századi, naprakész italmárka.
Bár a kólásdoboz ezüst, a koncepció határozottan zöld. Azáltal, hogy mellőzik a merész színeket, csökkenthető a levegő- és vízszennyezés. Plusz, a meztelen megjelenés korszerűsíti az újrahasznosítási folyamatot: mielőtt bármilyen alumíniumot újrahasznosítanának, először eltávolítják róla a festéket. Ezzel is rengeteg energia és erőfeszítés spórolható meg.
Persze, ez csak egy Amerika rengetegféle dobozos üdítője közül. Beszéljenek a számok: a Gizmodo jelentésének hála kiderül, hogy a Coca Cola 2007-ben 67,8 millió dobozos Coca Cola Classic-ot termelt. Ez nagyjából 24,7 milliárd doboz egy évben! És ha a Coke Light, valamint a Coca Cola Zero is meztelenre vetkőzik, az hozzávetőlegesen 75,3 milliárd doboz lenne minden évben.
Nem egyértelmű, hogy a Coca Cola új ruhában fog tetszelegni, vagy ez csak egy ügyes koncepció, de Harc Lee-nek mindenképp jár az elismerés az innovatív tervért. Most a fogyasztókon áll, hogy meggyőzzék a hirdetőket, és az üdítőital gyártókat a felől, hogy a márkák a merész színek és címkék nélkül is megtartják identitásukat.