A Kickstarteren kalapozzák a pénzt a szennyezők rémálmához

A formabontó nonprofit zöld kezdeményezés a világszerte több száz millió mobilózó által napi szinten használt, közismert TripAdvisor applikáció logikáján alapszik. Az egyelőre fejlesztési fázis előtt álló alkalmazással a felhasználók egy mozdulattal értékelhetnek majd több szempont mentén cégeket aszerint, hogy azok mennyire környezettudatosak.

Az applikáció fejlesztéséhez szükséges forrás összegyűjtésére indult közösségi finanszírozási kampány, melynek keretében 2015. augusztus 12-ig 1-től 2500 euróig terjedő összeggel bárki támogathatja az ötlet megvalósulását. Az egyhónapos pénzgyűjtő kampány a napokban indult a Kickstarter-en.

Az appot a Greenwill nevű budapesti központú nemzetközi nonprofit szervezet álmodta meg, mely díjmentes tanácsadást nyújt környezettudatosság terén cégek, szervezetek és állami intézmények számára. A közösségi média erejét kihasználó GreenAdvisor segítségével a felhasználók egy nagyon hatékony, transzparenciát biztosító eszközt kapnak a kezükbe, mellyel elősegíthetik, hogy a vállalati szféra környezettudatosabban működjön.

Az értékelt cégek pedig kénytelenek lesznek nagy nyilvánosság előtt reagálni a véleményekre, illetve remélhetőleg fokozni környezettudatosságukat. Az alkalmazás teljesen ingyenes lesz, a felhasználók pedig megoszthatják értékeléseiket kedvenc közösségi média profiljaikon keresztül.

forrás: piacesprofit.hu

Ajánlott tartalom

Magyar vezetője lett a Boston Consulting Group nemzetközi tanácsadó cég energiaközmű szegmensének

Beck Zsófia, a Boston Consulting Group (BCG) kelet-közép európai energiaiparért felelős ügyvezető-igazgató partnere lett a cég integrált energiaközmű szegmensének globális vezetője.