Benzines-elektromos hibrid 1916-ból

Úgy néz ki, semmi új nincs a nap alatt.

Az ötlet Clint Eastwoodnál is idősebb, és megmutatja nekünk, hogy néhány ötletnek érnie kell pár évet, hogy aztán kihozza az igazi, édes aromáját. Ezt az 1916-os Woods Dual Power Model 44 Coupe-t 1915 és 1918 között gyártották. Elektromos motor hajtja (24 km / órás sebességgel) és egy négyhengeres benzinmotor, a maga körülbelül 56 km / órás sebességével.

Bizonyos szempontból a Woods coupe szinte teljesen hibrid, abban az értelemben, hogy a villanymotor képes egyedül mozgatni a járművet (ellentétben a legtöbb hibriddel, mint mondjuk a Honda Civic hibrid változata). A különbség a modern hibridek (mint például a Prius) és e között, hogy az ez a korai hibrid nem használhatja mindkét áramforrást egy időben (arról nem is beszélve, hogy a visszatápláló fékezés valószínűleg ismeretlen fogalom volt abban az időben).

Ajánlott tartalom

Folyamatosan nő az elektromos autók akkumulátorának élettartama

A hatótávolság után a legnagyobb aggodalmat az akkumulátorok élettartama jelenti azoknak, akik fontolgatják, hogy elektromosra cserélik hagyományos üzemű autójukat: a Jövő Mobilitása Szövetség szakértői szerint azonban feleslegesen, mivel megfelelően töltve egy akkumulátor akár két-háromezer ciklust is kibír a teljesítmény csökkenése nélkül, 10-15 éves folyamatos használattal.