A Coca Cola több ezer használt alumíniumdobozból alkotta meg „plakátját” egy angliai sziklafal tetején, felhívva a figyelmet az újrahasznosítás fontosságára.

Coke művészet alumínium dobozokból

Az alkotás a brit Recycle Week keretei között látott napvilágot, előreláthatólag június 28-ig marad a hegytetőn. Az 50 méter átmérőjű kép egy 1949-es Coke posztert ábrázol, a tengerparton pihenő és napozó bikinis modellel a központban.

Természetesen a reklámszöveg megváltozott, és most az újrahasznosításra figyelmeztet mindenkit.
A cél annak tudatosítása, hogy az újrahasznosítása nemcsak az anyagi források megőrzését szolgálja, hanem az energiahatékonyság növelését és a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését is. Ehhez természetesen széleskörű információszolgáltatás is szükséges, így a vállalat összefogott a Hulladék és forrás akcióprogrammal az oktatási program kidolgozása és a nyilvános újrafeldolgozó állomások létesítése érdekében.

az elkészült mű

Utóbbi projekt során bevásárlóközpontokban, repülőtereken és tematikus parkokban helyeznek ki feldolgozó pontokat, így a személyes újrahasznosítás nem korlátozódik az otthoni állomásokkal felszerelt háztartásokra.

Ajánlott tartalom

Az Egyesült Királyságban 12. hónapja csökkent zsinórban a járműgyártás

Az éves szintű visszaesés 11,6 százalék volt a brit autógyártók és autókereskedők szövetségének (SMMT) honlapjára fölkerült adatok szerint.