A Mercedes egy reklámturnéja alkalmával „láthatatlanná” tette nulla károsanyag-kibocsátású hibridjét, így kívánván bizonyítani, mennyire környezetbarát, írja a treehugger.com.

Láthatatlan a Mercedes új hibridautója

A Mercedes egy reklámturnéja alkalmával „láthatatlanná” tette nulla károsanyag-kibocsátású hibridjét, így kívánván bizonyítani, mennyire környezetbarát, írja a treehugger.com.

Ha belegondolunk, kicsit ironikus: a cég több éves erőfeszítése és fejlesztése után, hogy egy nagy teljesítményű, komfortos és dizájnos járművet hozzon létre, most teljesen elvetette a külsőt. Azonban csak egy kreatív reklám idejére vált szinte észrevehetetlenné a B kategóriás hibrid. A reklámturné alatt a Mercedes egyik oldalát LED panelekkel, másik oldalát pedig kamerákkal szerelték fel. Így a jármű borítása azt tükrözte, ami mellett elhaladt, és ezzel egyfajta kaméleon effektust nyert. A gyártó ezzel azt kívánta demonstrálni, hogy mivel az autó hibrid motoros, ráadásul zéró károsanyag-kibocsájtású, tulajdonképpen „láthatatlan” a környezet szempontjából.

A reklám mindenképpen mutatós és figyelemfelkeltő, és természetesen a cég reményei szerint majd vásárlásra is sarkall. Azonban a hibridautó-gyártóknak nehéz a dolga: még mindig túl kevés helyen található feltöltő állomás ahhoz, hogy a fogyasztók tömegével keressék az öko-járműveket, annak pedig még kevesebbnek látszik az esélye, hogy éppen egy Mercedest válasszanak.

Ajánlott tartalom

Rekordmagas szinten a csehországi személyautó-gyártás

Az első negyedévben éves szinten 11,5 százalékkal 394 443 darabra nőtt a személyautó-gyártás Csehországban - közölte a cseh autóipari szövetség csütörtökön Prágában. A közlemény szerint ez az eddigi legmagasabb első negyedévi termelési adat.

Nincs hozzászólás

  1. A cél:
    1. A hidrogén kutak telepítését kizárólag extra magas áron lehessen megvalósítani.
    2. A hidr. termelés,szállítás az autó ipar méreteiben ne legyen biztosított
    Miért?
    Egyszerűbb technológia is létezik,mint a hidr. kár rá pénzt költeni
    pld:csak a magyar találmány hivatalban 4400db! ? ! víz autó találmány fekszik a mély fiókokban …hm
    bármit gondolsz,mindig 1 kérdés marad:
    KINEK AZ ÉRDEKE?

  2. Egyébként lehetne a szerkesztő Úr optimista is,ha már erről ír.
    Ja és teljesen össze akar zavarni minket,
    mivel hybrid és üa cella is szerepel a cikkben.
    ha hybrid:
    Még 1 megjegyzés:hybrid autónak minek a töltő?
    másképp megközelítve:ha lenne sok töltő állomás többen vennének hybridet?

    Minden sértés nélkül:megtudhatnánk,h ki üzemelteti ezt a webet?
    (erre a hozzászólásra, biztos kapok 1 kellemes tegeződő választ a kedves szerkesztőtől ál néven ahogy illik… vagy a hozzászólásomat törölni tetszik talán?nem? nagyon kedves)

  3. ez az autó se nem hagyományos értelemben vett hibrid, se nem tölthető hálózatról, mivel üzemanyagcellás és hidrogént fogyaszt.

  4. szvsz a hidrogénnal tankolható autók soha nem fognak igazán elterjedni, mert mire kiépülne a kút-hálózat, az akkumulátorok várhatóan elérik ugyanazt az energiasűrűséget és akkor már egyszerűbb a köztes lépést (hidrogén) kihagyni és árammal tankolni; akkumulátor-csere állomásokkal a hosszadalmas töltési idő is kihagyható, és egy ilyen állomás olcsóbb is, mint a hidrogénkutak, mivel nincs szükség bonyolult tartályok, csőrendszerek építésére.

  5. A cikk össze akar zavarni.
    A hidrogén,üa cella rovatban a helye.