A Mercedes egy reklámturnéja alkalmával „láthatatlanná” tette nulla károsanyag-kibocsátású hibridjét, így kívánván bizonyítani, mennyire környezetbarát, írja a treehugger.com.

Láthatatlan a Mercedes új hibridautója

A Mercedes egy reklámturnéja alkalmával „láthatatlanná” tette nulla károsanyag-kibocsátású hibridjét, így kívánván bizonyítani, mennyire környezetbarát, írja a treehugger.com.

Ha belegondolunk, kicsit ironikus: a cég több éves erőfeszítése és fejlesztése után, hogy egy nagy teljesítményű, komfortos és dizájnos járművet hozzon létre, most teljesen elvetette a külsőt. Azonban csak egy kreatív reklám idejére vált szinte észrevehetetlenné a B kategóriás hibrid. A reklámturné alatt a Mercedes egyik oldalát LED panelekkel, másik oldalát pedig kamerákkal szerelték fel. Így a jármű borítása azt tükrözte, ami mellett elhaladt, és ezzel egyfajta kaméleon effektust nyert. A gyártó ezzel azt kívánta demonstrálni, hogy mivel az autó hibrid motoros, ráadásul zéró károsanyag-kibocsájtású, tulajdonképpen „láthatatlan” a környezet szempontjából.

A reklám mindenképpen mutatós és figyelemfelkeltő, és természetesen a cég reményei szerint majd vásárlásra is sarkall. Azonban a hibridautó-gyártóknak nehéz a dolga: még mindig túl kevés helyen található feltöltő állomás ahhoz, hogy a fogyasztók tömegével keressék az öko-járműveket, annak pedig még kevesebbnek látszik az esélye, hogy éppen egy Mercedest válasszanak.

Ajánlott tartalom

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái fejlesztésébe

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái további fejlesztésébe, célja a mesterséges intelligencia és az autóipar rendszereinek összehangolása, és ez által a mindennapi autózás kényelmesebbé, biztonságosabbá tétele - közölte a kínai autógyártó abból az alkalomból, hogy átadták a márka tízmilliomodik, új energiákkal hajtott modelljét tulajdonosának.