Mire jó a reklámújság? Például völgyzárógát építésére

Talán senki nem vonja kétségbe, hogy a reklámújságok jóval több kárt okoznak, mint hasznot. A rengeteg újság kinyomtatása amúgy is hatalmas papírpazarlással jár, de ennél még jobb, amikor az újságkihordással megbízott cég nem akar bajlódni ezzel, és inkább leborítja az egészet valahova egy teherautóról.

Aki szerint ilyen nincs, azzal megnyugtatásul közlöm, én egyik reggel arra mentem ki a lakásból, ahogy a házunk mellett lévő üres területen egy teherautónyi IKEA-katalógus fekszik. Most pedig természetvédelmi területre, a Zempléni Tájvédelmi Körzetben borítottak le 4 köbméter reklámújságot, a kassai Kaufland szlovák nyelvű szóróanyagát, aminek az eltakarítása majdnem egy hétig tartott, számolt be róla az Aggteleki Nemzeti Park a Facebook-oldalán.

Ajánlott tartalom

Kék bolygó – A talajmegújító gazdálkodással egészségesebb élelmiszerhez juthat a fogyasztó

A talajmegújító mezőgazdaság, a no-till technológia alkalmazása nem csak a talajeróziót csökkenti és a talaj vízmegőrző képességét javítja, hanem a fogyasztók is egészségesebb élelmiszerekhez juthatnak általa - hangzott el Áder János volt államfő, a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány kuratóriumi elnöke Kék bolygó című podcastjának hétfőn közzétett legújabb, a legnépszerűbb videómegosztó portálon is elérhető adásában.