My Only One- vissza a diszkó korszakba!

Újrahasznosítani, újratervezni és újra beleszeretni. Ez az új, fiatalos divatmárka, a My Only One mottója, mely nemrég indította útjára környezetbarát termékeit a londoni TopShop-ban.

A márka darabjai kiselejtezett, ódivatú ruhákat használ fel friss és fiatalos kollekcióihoz, újraálmodva azokat. Az ötletet a változó vásárlói szokások ihlették, mint azt Pamela Daniels, a vállalat kreatív igazgatója és alapító tagja, valamint az Etikus Divatfórum elnöke elmondta: „egyre több, főként fiatal nő vásárol vintage illetve használt ruhákat. Ezen felbuzdulva döntöttünk úgy, hogy régi, kidobásra ítélt ruhadarabokból alkotunk valami egészen frisset és különlegeset”.

A 70-es, 80-as évek stílusa nem véletlen köszön vissza a kollekciókban, hiszen valamelyik ruhadarab például egy kinyúlt, nagyméretű férfi pólóból készült, még a diszkó korszak fénykorából örökölve. A sikert arató átalakítás receptje pedig néhány huszonéves, fiatal tervező, egy csipetnyi hippi stílus és utcai retró egyvelege, és máris kész a modern és szexi viselet.

A márka honlapja még fejlesztés alatt áll, remélhetőleg hamarosan rendelkezésre áll és rendelni is lehet egy-két ruhadarabot a hétvégi bulikra.

Ajánlott tartalom

V. Németh Zsolt: 200 milliárd forint értékben hajtottak végre víziközműveket érintő beruházásokat idén

Kétszázmilliárd forintos nagyságrendben hajtottak végre víziközművekkel kapcsolatos beruházásokat idén, ennek mintegy fele rekonstrukció volt - közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) vízgazdálkodásért felelős államtitkára kedden Szolnokon, ahol a Nemzeti Vízművek Zrt. üzembiztonsági raktárát és havária-eszközparkját adták át.