Nagy a küzdelem a klímaválsággal szemben

Hangsúlyozták, a partnerség létrehozása jelentős jelzés az UNDP-től arra, hogy a kreatív pr szakemberek készségeire és szakértelmére támaszkodva éghajlatváltozással kapcsolatos, hatékony üzeneteket juttasson el a közösségekhez világszerte. A UNDP az Egyesült Nemzetek legnagyobb ügynöksége, amely 170 ország 6000 projektjével irányítja az éghajlatváltozás elleni küzdelmet. Az ICCO az országos pr-szervezeteket tömörítő szövetség, 40 országban több mint 3000 ügynökség a tagja. A tájékoztatás szerint a UNDP és az ICCO közötti partnerség keretein belül létrejön az éghajlatváltozást érintő kommunikációval foglalkozó munkacsoport (Climate Comms Taskforce – CCT), amelynek élén Chris Pratt, a PRCA (az Egyesült Királyság PR- és kommunikációs szövetsége) éghajlatvédelmi kommunikációs csoportjának tagja, és Boaz Paldi, a UNDP kreatív igazgatója áll.

A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) az ICCO teljes jogú tagjaként részt vett az előkészítő beszélgetéseken, és szerepet fog kapni a kampányprogramok megvalósításában is – írják a közleményben. Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke a közleményben jelezte, a közeljövőben több olyan kampány is indul, amelyekben magyar szakemberek is részt vehetnek majd. A programmal leginkább nem a kreatív kampányokra, hanem a társadalmi narratíva megváltoztatására fókuszálnak, azért dolgoznak, hogy pozitív társadalmi és környezeti hatást érjenek el. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) a magyarországi pr-szakma érdekképviseleti, szakmafejlesztő és szolgáltató szerve. A szövetség 1990-ben alakult, több mint 150 tagja között szabadúszók, ügynökségi munkatársak, vállalati kommunikációs csapatok, valamint egyetemi oktatók és társadalomkutatók is megtalálhatók.

Ajánlott tartalom

Harminc ország önkénteseitől származó virágzási adatokkal tesztelték Darwin megfigyelését

Harminc országban mérték fel a közösségi tudományban résztvevő civilek a tavaszi kankalint, amely faj kiemelkedő genetikai sokféleséget képes produkálni.