A waterdrop® üdítőkockák kizárólag gyümölcsökből és növényekből állnak, segítségükkel pillanatok alatt természetes tápanyagokban és vitaminokban gazdag üdítőt varázsolhatunk az egyszerű csapvízből.
Évente nagyjából 500 milliárd műanyag palackot gyártanak világszinten, amelynek a felét vízpalackozásra használnak. Ez a mennyiség több mint 8 millió tonna CO2 kibocsátásával jár. A kibocsátás csökkentésére jó megoldást nyújt a kulacsok használata, a víz otthoni tisztítása és az ízesítés környezetbarát megoldásának alkalmazása. Utóbbira kínál alternatívát a Microdrink, amelynek gyártása és forgalmazása 98%-kal kevesebb CO2-kibocsátással jár a palackozott italokhoz képest. A Microdrinkek készítéséhez a gyümölcsöket és a növényeket ‒ amelyek között szerepel fekete ribizli, mangó, cseresznyevirág, gránátalma és csillaggyümölcs ‒ gyengéden kiszárítják, majd apró kockákba tömörítik. A speciális eljárásnak köszönhetően megmarad az alapanyagok természetes íze, valamint a bennük lévő vitaminok is. A Waterdrop cég kapszulái 13 különböző ízváltozatban kaphatók, melyek cukor-, glutén- és laktózmentesek, valamint hozzáadott mesterséges ízfokozó nélkül készülnek.
Az elérhető ízek többek között a BOOST (fekete ribizli, bodza, acai), a YOUTH (barack, gyömbér, ginszeng), a GLOW (mangó, kaktuszgyümölcs, articsóka) és a ZEN (csillaggyümölcs, fehér tea, citromfű). Emellett az alapkínálatban további hat ízkombináció, a SKY, CLEAN, DEFENCE, LOVE, FOCUS és RELAX található. Az waterdrop® három koffeintartalmú (SHIRO, NERO és ORO), ún. Microenergy kockát is kifejlesztett, amelyekbe természetes koffeintartalmmal rendelkező és elismert élénkítő hatással rendelkező növények kerültek.
Az üdítőkockák felhasználásához ugyan csak egy pohár vízre van szükség, a Waterdrop mégis különleges hangsúlyt fektet termékeik és kiegészítőik esztétikumára. A kapszulák csomagolásán túl a rozsdamentes acélból, üvegből és fából készült kulacsokat és kiegészítőket letisztult forma, valamint szabad vonalvezetésű díszítés jellemzi, amelyek többféle gyönyörű színben érhetőek el.
A fenntarthatóság nem kiváltság, hanem szükségszerűség ‒ üzeni a vállalat, és ezt igyekszik tettekben is kimutatni. „Műanyag-pozitív” márkaként minden egyes eladott kóstolókészlettel egy műanyag palackot távolítanak el a környezetből. Abban hisznek, hogy amennyire a probléma részét képezzük mindannyian, annyira a megoldásai is vagyunk.