Új CNG töltőállomás Prágában

Látható, hogy a telephely mérete nem úl nagy, mindössze 350 m2. Ide kellett közforgalmú töltőállomást tervezni.

A töltőállomás kompresszora és vezérlője az általunk már nagyon jól ismert és méltán népszerű Aspro SCA-50 Compact, írja a cngport.hu. A helyszínen rendelkezésre álló gáznyomás mindössze 1 bar volt, amihez 5 lépcsős kompresszor változatot kellett illeszteni. Ilyenkor az SCA-50 kompresszor teljesítménye 84 Nm3/h. Ez óránként kb. 60 kg CNG-t jelent, így naponta biztonságosan kb. 1200 kg CNG állítható elő ezzel a teljesítménnyel. A prágai eladási adatokat tekintve ez a teljesítmény 3-4 évig valószínűleg elegendő lesz, utána következhet a töltőállomás bővítése másik kompresszorral.
A töltőállomás része egy 15 darabos, egyenként 140 literes palackból álló puffertartály-egység is, ami lehetővé teszi az igen gyors tankolásokat.

építkezés

elkészült

Ajánlott tartalom

Mit kell tudni az elektromos autók alkatrészeiről?

Az akkumulátor képessége egy elektromos autóban elektromos energiát tároló keretként, azonnali áramlású villamos energiaként (DC) működik. Ha a szabályozó jelet kap, az akkumulátor egyenáramú elektromos energiát küld az inverterbe, hogy aztán a motor meghajtására használhassa. A felhasznált akkumulátor egy olyan akkumulátor, amely úgy van megszervezve, hogy egy úgynevezett lábon álló akkumulátor csomagot alakítson ki.