Új e-reader a piacon

Olcsóbb, könnyebb, gazdagabb. Ezek a legújabb e-reader, a Cool-er kiemelt tulajdonságai, amelyek versenyképessé tehetik a piacon. A Cool-er Neil Jones, egy lelkes olvasó és vállalkozó gyermeke.

Az ötlet saját online könyvesboltja megnyitása után született meg, amikor észrevette mennyire kelendőek a Sony Readerek. A raktáron lévő készletét gyorsan eladta, ám nem sikerült megállapodnia a gyártóval az utánpótlásról. A design sem elégítette ki az elképzeléseit, így belevágott a Cool-er megalkotásába. Az olvasókészülék mellett megalapította a Coolerbooks.com internetes áruházat az amerikai piacra, 260000 megvásárolható kiadvánnyal a legnagyobb kiadóktól. Európában az induláskor 60000 cím lesz elérhető.

A készülék júniusban kerül piacra 8 különböző színben és 8 különböző nyelven, 249 $-os áron, 110 $-ral a Kindle alatt. A 160 grammos készülék közel 40%-kal könnyebb és fél centiméterrel keskenyebb, mint a Kindle. A kijelző az E Ink technológiát alkalmazza, és valamivel nagyobb, mint a vetélytársé. Újratölthető, cserélhető akkumulátorral, memória kártyával és egy gigabájt memóriával rendelkezik Fejhallgató is csatlakoztatható hozzá az audió könyvek és zenék hallgatását lehetővé téve.

Amennyiben megvalósítja a hozzá fűzött reményeket, a következő egy év alatt a piac harmadik helyén lehet a Cool-er.

Ajánlott tartalom

A nyomtatás energiakibocsátásának felét meg lehetne spórolni tintasugaras nyomtatókkal

Ha 2025-ig az összes irodai lézernyomtatót kiváltanák tintasugaras nyomtatóra, akkor a jelenlegi szint 52 százalékára lehetne csökkenteni az energiakibocsátást, ez 1300 millió kilogramm szén-dioxidot takarítana meg, ami több mint 280 ezer autó forgalomból való kivonásával lenne egyenértékű - derül ki az Epson megbízásából készült kutatásból.