Üljünk biciklire a „Bringázz a munkába!„ kampány keretében

A Magyar Kerékpárosklub idén már hetedik alkalommal szervezi meg szeptember 23-tól október 25-ig a „Bringázz a munkába!” kampányt. A cél a kerékpározás minél szélesebb körű népszerűsítése, iskolákban, egyetemeken és munkahelyeken egyaránt.

Az idei kampány újdonsága az online naptár, ahol akár egyénileg, akár csoportosan lehet regisztrálni. A biciklivel megtett kilométerek után pedig számos nyereményre lehet szert tenni.  Ilyen pl. a balatoni szálláshely, a múzeumi belépő, vagy a kerékpár. A cégek külön is regisztrálhatnak, mint kerékpárbarát munkahelyek. A résztvevők értékelhetik saját munkahelyüket is, természetesen anonim módon. Az OzoneNetwork Egyenlítő című műsorának csütörtöki vendége Dormán Emese, a Magyar Kerékpárosklub kommunikációs vezetője elmondta, idén egy közlekedésbiztonsági kampányt is indítanak az Országos Balesetmegelőzési Bizottsággal közösen, „Együtt közlekedés” címmel. A kommunikációs kampány a kerékpárosokon kívül autósoknak, tömegközlekedési vezetőknek és taxisoknak szól. A Kerékpárosklub programjainak legfontosabb célja az, hogy 2020-ig minden tizedik budapesti utazás kerékpárral történjen.

Ajánlott tartalom

Kék bolygó – A talajmegújító gazdálkodással egészségesebb élelmiszerhez juthat a fogyasztó

A talajmegújító mezőgazdaság, a no-till technológia alkalmazása nem csak a talajeróziót csökkenti és a talaj vízmegőrző képességét javítja, hanem a fogyasztók is egészségesebb élelmiszerekhez juthatnak általa - hangzott el Áder János volt államfő, a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány kuratóriumi elnöke Kék bolygó című podcastjának hétfőn közzétett legújabb, a legnépszerűbb videómegosztó portálon is elérhető adásában.