Virágos jókedv a Prius háza táján

A Toyota megkezdte a Prius harmadik generációjának népszerűsítő kampányát az Egyesült Államokban virágos pontokkal színezve a városok képét.

Nem a mostanában nálunk is egyre népszerűbb gerilla kertészetről van szó, hanem napenergiával működő, WIFI-t biztosító virágpihenőkről, ahol bárki, aki arra jár, megpihenhet, elintézheti levelezését, vagy egyszerűen egy kávé elfogyasztása közben, töltheti mobiltelefonját. A kampány üzenete az ember, a természet és a gépek harmóniája, melyet a gyártó harmadik generációs Toyota Priusa is képvisel.

A technológiai újdonságokat felhasználó, kreatív és hasznos pontok másik üzenete, hogy az új Priusokban mindent megtalál a vásárló, melyet a számára tökéletes autóban elképzelt- a fejlett technológia, a kényelmes utastér, a kitűnő teljesítmény, a biztonság és az alacsony kibocsátású, egyúttal magas mérföldszámot biztosító vezetés.

A harmadik generáció hatékonysága túlszárnyalja az elődöket. Mutatói 50 mérföld/gallon városi forgalomban, 49 mérföld/gallon országúton és szintén 50 mérföld/gallon a kombinált, városi és országúti utakon. A nagyobb és erősebb, 1,8 literes, Atkinson-ciklusra épülő, négy hengeres motor 98 lóerős, ennek és az elektromos motornak összteljesítménye 134 lóerő, mely 24 lóerős többletet jelent az előző modellekhez képest.

Szintén a kampány részét képezik a buszmegállókban elhelyezett, napenergiával működő ventillátorok. Ezek a Priusok egyik újítására hívják fel a figyelmet, amikor ugyanis leparkolják a legújabb Priusokat, azok hűteni kezdik az utasteret a napenergiával működő szellőztető berendezésnek köszönhetően.

A harmadik kampányelem hamarosan a kaliforniai utak mellett jelenik meg, a virágokból összeállított élő óriásplakátok is a Toyota hibridjének környezettudatos tulajdonságaira hívják fel a figyelmet.

Ajánlott tartalom

Magyar cég fejlesztette ki a napelemes járdát

Ha valaki napelemeket emleget, valószínűleg mindenkinek a házakra szerelhető lakossági megoldások, esetleg a nagy szolárparkok jutnak eszünkbe. Pedig egy magyar vállalkozásnak már 2015-ben kipattant a fejéből, hogy lehetne ezt másképp is csinálni.