Úgy tűnik, hogy a Porsche komolyan gondolja teljes modellpalettájának elektromosítását, hiszen miután hivatalosan is bejelentette legnépszerűbb típusának, a Macan következő generációjának tisztán elektromos hajtáslánccal való felszerelését, a vezetőség máris a következő szerencsés modell kiválasztásán töri a fejét, ami a Cayenne lehet.
A vállalat szóvivője a múlt héten elárulta az Auto Express magazinnak, hogy a Macannál nagyobb méretű sportterepjáró sorsáról jelenleg folynak a viták, hiszen rengeteg piac kér elektromos autókat, de a végső döntés még nem született meg. Az újságírók értesülései szerint a portfólió nagy átalakítása 2022 és 2025 közé esik, amikor a Macan, a Cayenne, a Panamera, és a Boxter is megjelenik zéró emissziós autóként. A Macanban már igazuk volt a németeknek, és szinte garantálható, hogy a Cayenne esetében sem lesz másképp. A kérdés inkább csak az, hogy mikor. Oliver Blume vezérigazgató korábban egyébként úgy nyilatkozott, hogy nem híve a már létező modellek másolgatásának különböző hajtásláncokkal, és ha elektromos autót épít, akkor az kifejezetten az elektromobilitásra lesz tervezve, mint a Taycan. Így lesz ez a 2021-ben érkező Macannál, és valószínűleg a Cayenne alapját is egy saját padlólemez adja majd, írta a villanyautosok.hu.