Ha ez az elképesztő Airborne Metro valaha is megépül, akkor a légi közlekedés káros-anyag kibocsátását 80 %-kal tudná csökkenteni, és megváltoztatná az eddigi repülési szokásokat.

3000 utas a repülő fedélzetén

Ez az óriás repülő és reptérként egyaránt üzemelő, nukleáris energiával működő szörnyeteg 3000 utas ellátására képes. Kisebb repülők leszállhatnak a hátára, így egy hosszú repülőút során nem kell a földre szállniuk. A tervezők úgy képzelik el az Airborne Metro-t, hogy a földről egy átlagos repülő vinné fel az utasokat a “reptér”-re, majd onnan szállnának fel a uticéljaiknak megfelelő gépre. Sajnos ez a koncepció szembesül néhány problémával. Először is, még nincs kifejlesztve az a technológia, mely biztosítani tudja a nukleáris energiával történő biztonságos utazást. A másik probléma pedig az, hogy az egész repülési rendszert át kellene alakítani, hogy alkalmas legyen ehhez a koncepcióhoz. Valószínűleg a közeljövőben MALÉV gép nem fog landolni rajta és az utazóközönség se keresse egy ideig a szabad jegyeket a fedélzetre. De legalább ötletek vannak az egyszerűbb repülésre.

Ajánlott tartalom

50 százalékát a magyar állam fizeti, ha napelemes rendszert telepít!

2025. január 1-jén indult a Vidéki Otthonfelújítási Program, amely 2026-ig elérhető, és legfeljebb 3 millió forintos támogatást nyújt 5000 fő alatti településeken élő, legalább egy 25 év alatti gyermeket nevelő családoknak, többek között napelem-telepítésre és energetikai korszerűsítésre.