A Kreatív Csoport második alkalommal rendezi meg május 27-én a Zöldkommunikáció és zöldmarketing konferenciát.
A konferencia előadói lesz többek között DR. HETESI ZSOLT asztrofizikus és GULYÁS EMESE, a Tudatos Vásárlók Egyesületének közgazdásza, akinek előadásából számos példát láthatunk a magyar piac jó termékeire. Ezt követően Zéró-budget marketinges kerestetik előadáscímmel DAKÓ ANDREÁTÓL, a WWF kommunikációs és marketingigazgatójától megtudhatjuk, hogyan érhető el egymilliárd ember 125 országban, az Earth-Hour sztori bemutatása.
Fontos projektek valódi támogatása témában tart előadást POGÁNY ÉDA, a Coca- Cola Magyarország kommunikációs és közkapcsolati igazgatója. A SPAR Magyarország Kft. kommunikációs vezetőjének, LABER ZSUZSÁNAK köszönhetően a résztvevők megismerhetik 2 millió tyúk megmentésének történetét, az aranytojás és a SPAR esetét.
Mivel és kire céloz a Magyar Telekom? Erre a kérdésre SZOMOLÁNYI KATALINTÓL, a Magyar Telekom vállalati fenntarthatósági osztályvezetőjétől kapunk választ. A Pesti Est képviseletében BALÁZS JENŐ lapmenedzser arról fog beszámolni, hogy milyen formában jelennek meg a Zöld lapok a Pesti Estnél. Őt követi DAN SWARTZ, egy fair trade amerikai Pesten, a Dan’Treehugger Café tulajdonosa.
Hogyan támogatja egy ágazat fenntartható irányba történő fejlődését egy K+F alapítvány működése? Erre válaszol MÁRTA IRÉN, a Holcim kommunikációs igazgatójának előadása.
A nap folyamán számos példamutató zöld reklámfilmet vetítünk le, s mindezek mellett a konferencia előterében folyamatosan zajlik majd a ZÖLD MATCHMAKING!
A helyszínt az International Business School (IBS) biztosítja (1021 Budapest, Tárogató út 2-4.