Zöldkommunikáció és zöldmarketing konferencia

A Kreatív Csoport második alkalommal rendezi meg május 27-én a Zöldkommunikáció és zöldmarketing konferenciát.

A konferencia előadói lesz többek között DR. HETESI ZSOLT asztrofizikus és GULYÁS EMESE, a Tudatos Vásárlók Egyesületének közgazdásza, akinek előadásából számos példát láthatunk a magyar piac jó termékeire. Ezt követően Zéró-budget marketinges kerestetik előadáscímmel DAKÓ ANDREÁTÓL, a WWF kommunikációs és marketingigazgatójától megtudhatjuk, hogyan érhető el egymilliárd ember 125 országban, az Earth-Hour sztori bemutatása.

Fontos projektek valódi támogatása témában tart előadást POGÁNY ÉDA, a Coca- Cola Magyarország kommunikációs és közkapcsolati igazgatója. A SPAR Magyarország Kft. kommunikációs vezetőjének, LABER ZSUZSÁNAK köszönhetően a résztvevők megismerhetik 2 millió tyúk megmentésének történetét, az aranytojás és a SPAR esetét.
Mivel és kire céloz a Magyar Telekom? Erre a kérdésre SZOMOLÁNYI KATALINTÓL, a Magyar Telekom vállalati fenntarthatósági osztályvezetőjétől kapunk választ. A Pesti Est képviseletében BALÁZS JENŐ lapmenedzser arról fog beszámolni, hogy milyen formában jelennek meg a Zöld lapok a Pesti Estnél. Őt követi DAN SWARTZ, egy fair trade amerikai Pesten, a Dan’Treehugger Café tulajdonosa.
Hogyan támogatja egy ágazat fenntartható irányba történő fejlődését egy K+F alapítvány működése? Erre válaszol MÁRTA IRÉN, a Holcim kommunikációs igazgatójának előadása.

A nap folyamán számos példamutató zöld reklámfilmet vetítünk le, s mindezek mellett a konferencia előterében folyamatosan zajlik majd a ZÖLD MATCHMAKING!
A helyszínt az International Business School (IBS) biztosítja (1021 Budapest, Tárogató út 2-4.

Web.

Ajánlott tartalom

Karcsúsít a JYSK: évi több tonna alumíniumot és több mint 40 konténert spórolnak meg

Változás jön a JYSK bizonyos termékeinél: a dán vállalatnál a paplanokat ezentúl máshogyan csomagolják, ezzel annyit helyet spórolnak meg, hogy évente több mint 40 konténerrel kevesebbet használnak majd. A kerti székekről pedig eltűnik egy alumínium díszítő elem, amivel évente 22 tonnával csökken a felhasznált alumínium mennyisége.