A kamu Amazon oldal a Semmi vásárlására ösztönöz

A kamu Amazon.com, vagyis az Amazero online ösztönzi arra az embereket, hogy vásárolják meg az első számú fenntartható terméket, a Semmit.

A nem létező termékleírásból:

Ha Ön túl sokat vásárol és annyira, annyira, annyira mélyen érzi, hogy vásárolnia, vásárolnia, vásárolnia, vásárolnia kell, hogy nem tud aludni, aludni, aludni, aludni, a Green Thing tálcán nyújtja a választ boltkórosságra: a világ legfájdalmasabban kívánatos és édesen fenntartható termékét! Itt a Semmi™. A túlzott fogyasztás eredményeként egyre több széndioxid képződik, de a Semmi™-nek köszönhetően ez már a múlté. Ez az első olyan termék, amely előállítása hónapokat vesz igénybe, de egyáltalán nem szükségeltetik hozzá energia. Minden alkalommal, ha késztetést érez a vásárlásra, vásárolja meg a Semmit™!

A paródia ötlete a Green Thing környezetvédő szervezet agyából pattant ki, hogy felhívja a figyelmet a túlzott mértékű fogyasztásra (és annak környezeti hatásaira), így, karácsony előtt.

Ajánlott tartalom

AM: szakmai együttműködések, új mintaprojektek segítik az erdőtüzek elleni védekezést

A vegetációtűz az egyik leggyakoribb természeti katasztrófa a világon, amely nemcsak környezeti, hanem társadalmi és gazdasági problémát is jelent - mondta Zambó Péter, az Agrárminisztérium (AM) erdőkért és földügyekért felelős államtitkára kedden, a Budapesten megrendezett Erdőtűzvédelmi konferencián a szaktárca közleménye szerint.