A férfiakat jócskán lepipálva a nők nyerték a Trivial Pursuit műveltségi vetélkedő egész világra kiterjedő megmérettetését.
Az öt hónapon át tartó vetélkedőt a Hasbro játékgyártó szervezte. Az interneten zajló társasjátékba a világ minden tájáról kattintottak részvevők, akik kilenc nyelven, angolul, franciául, németül, spanyolul, hollandul, finnül, norvégul, svédül és dánul válaszolhatták meg a műveltségi kérdéseket.
A majd fél éven át tartó versenyen összesen 15 millió 121 ezer 731 kérdést válaszoltak meg, a nők 100 ezer ponttal pipálták le a férfiakat.
A nők összesen 4 millió 88 ezer 139, a férfiak pedig négymillió 77 ezer 596 helyes választ adtak.
“Az internetes játékban mindenki megmutathatta tudását, akár egy, akár napi száz kérdés megválaszolásával segítette csapatát. Gratulálunk a nőknek, akik keményen küzdöttek a győzelemért” – mondta a Hasbro tulajdonát képező Trivial Pursuit játék marketing menedzsere. A nők tehát intelligensebbek – legalábbis a Hasbro szerint.
A játékosok olyan kategóriákban mérhették össze tudásukat mint a szórakozás, tudomány és természet, sport és szabadidő, művészetek és irodalom, illetve földrajz, emberek és helyek.