Van, hogy egy híresség az arcát adja egy zöld kampányhoz csupán népszerűsége növelése érdekében, van, hogy ez elkötelezettsége miatt (is) vállalja, és van, hogy saját maga indítja útjára zöld termékét közösségek vagy bolygónk megsegítésére.
Bono és felesége Ali Hewson, az Edun márkát indították útjára, mely öko ruházatot, pólót, farmert és ruhát kínál férfiak és nők számára egyaránt. Azonban nem egy egyszerű zöld divatmárkáról van szó, az Edun ugyanis Afrika, Dél-Amerika, India, Peru, Kenya, India, Mauritius, Tunézia és Madagaszkár rászoruló közösségeit segíti. Termékeik helyi tulajdonú gyárakban készülnek és a fenntartható iparág segítségével lehetőséget biztosítanak a közösségnek érvényesülni a nemzetközi színtéren. A jobb munkakörülmények és a biztonságosabb, ellenőrzött anyagok együtteséből így lesz környezetbarát termék, mely egyben egészségesebb munkavállalókat és környezetet eredményez.
Stella McCartney évek óta a legkedveltebb divattervezők közé tartozik, közismert vegetáriánus és állatbarát. Ruhái mindenfajta állati eredetű anyagot nélkülöznek, még különleges táskái illetve cipői is bőr helyett növényi eredetű szálakból készülnek. Nemrég bemutatta öko bőrápoló termékcsaládját, a Care-t, mely mentes a veszélyeztetett növényekből nyert anyagoktól, petrokemikáliáktól és parabénektől valamint az illatanyagoktól.
Paul Newman nemcsak a mozivászonról mosolyog le ránk, hanem a boltok polcairól is. Legalábbis Amerikában. A Newman’s Own ugyanis az államok egyik vezető bioélelmiszer cégévé nőtte ki magát az évek során. Kínálatuk változatos, többféle szárított gyümölcs, kávé, tea, sütemény, cukorka, sós ropogtatnivaló, tészta és szósz közül válogathatnak a vásárlók. A vállalat élelmiszerei mind megfelelnek az USDA követelményrendszerének, valamint tagja az Oregon Tilth nonprofit szervezetnek, mely tagjai vállalják, hogy csak olyan gazdasággal működnek együtt, ahol legalább három éve nem használnak növény védőszereket, továbbá bevételeinek egy részét jótékonysági szervezetek számára ajánlják fel.