A londoni buszjáratok 141-es vonalán hat hibrid double decker áll hamarosan szolgálatba. Az új tömegközlekedési eszközöktől a levegő tisztítását, a forgalom redukálását és a csökkenő üzemanyag-fogyasztást remélik.
A B5L Hybrid Double Deck a Volvo jóvoltából kerül az utakra, a gyártó speciálisan nehéz gépjárművekre kifejlesztett technológiájával, az I-SAM rendszerrel felszerelve. A rövidítés az integrált indító, generátor és motor hármasát mutatja. Az I-SAM egy párhuzamos hibridrendszer; az indító, a motor és a generátor a kuplung és a szintén integrált automataváltó között kapott helyet. A rendszer továbbá tartalmaz fékrásegítést, önindítót, szervokormányt, légkompresszort és légkondicionálót.
12 mérföld/órás sebességig elegendő az elektromos motor teljesítménye, ezután már a dízelmotor segítségére van szükség. A forgalmas városi közlekedés illetve adott szakaszon a megállók közelsége miatt, erre ritkán lesz szükség, ezért várnak sokat az új járművektől.
Pontos megtakarítási adatokat még nem közölt a gyártó, azonban a Göteborgban használt Volvo 7700 Hybrid Single Deck a vártnál kiemelkedőbb mutatókat produkált, 30%-kal növelve az üzemanyag-takarékosságot.