Egy nemzetközi felmérésnek hála kiderült, ki van a top 15-ben, avagy milyen környezetbarát kereskedők működnek ma Európában, Észak-Amerikában, Ázsiában és Ausztráliában.

Nagy-Britanniában az Marks & Spencer és a Tesco a nyerők

Egy nemzetközi felmérésnek hála kiderült, ki van a top 15-ben, avagy milyen környezetbarát kereskedők működnek ma Európában, Észak-Amerikában, Ázsiában és Ausztráliában.

Míg az Egyesült Királyságban a Marks & Spencer, az Alliance Boots, a Monsoon és a Tesco, valamint a Lush, az Egyesült Államokban a HEB, Franciaországban a MONOPRIX és a Carrefour, Japánban az Aeon, Ausztráliában a Woolworths. Kanadában a Mountain Equipment Co-op, az IKEA Canada, a Walmart és a Home Depot voltak a nyerők.

Összesen 200 vállalatot interjúvoltak meg a felmérés készítői. Az interjú keretein belül sikerült azonosítani a legjobbakat az ipari környezetvédelem és a fenntarthatóság gyakorlatában. A felmérés megállapította, hogy a titok a menedzserek elkötelezettségében rejlik. A siker persze nem jöhetne létre, ha az alkalmazottakat nem vonnák be a környezetvédelmi eljárásokba. A nyertesek mindannyian külső tanácsadók segítségével viszik véghez környezetbarát fejlesztéseiket.

Ajánlott tartalom

AM: elindult a #vadateszem kampány

Új lendületet jelent a vadhús népszerűsítésében a #vadateszem kampány elindítása, amely az egészséges és változatos táplálkozásra is ráirányítja a figyelmet - mondta Felkai Beáta Olga élelmiszerláncért felelős helyettes államtitkár pénteken Budapesten, a kezdeményezést beharangozó sajtótájékoztatón az Agrárminisztérium (AM) közleménye szerint.