A Worthless koncepció egyesítette magában a kereskedelmi felfogást, a művészetet és a tárgyakban felismert értékeket. Az elgondolás nyomán nyitotta meg kapuit a szintén Worthless névre keresztelt pop-up shop is.
A boltba mindenki beviheti haszontalannak tartott tárgyait, melyek ezután a boltot vezető fiatal művészek kezei között egyedi darabokká válnak. Amennyiben a tulajdonos visszatér új bőrbe bújtatott tárgyaiért, és tetszik neki a megvalósított ötlet, az általa érdemesnek tartott összegért újból hazaviheti azokat.
Vittek már az üzletbe Easy Jet repülőjegyeket, törött órát, amorf cipőt. Az elárvult tárgyak hetekig is várhatnak, amíg valaki besétálva meglátja bennük a fantáziát. Egy kanapé, több tucat lemez és egy cigarettásdoboz már állandó bemutatódarab lett a polcokon. Utóbbit gyöngyökkel díszítve kis tároló dobozzá alakították át.
Az elmúlt napokban a gazdátlan darabokat egy árverés keretei között adták el, melynek befolyt összegét egy alapítványnak ajánlotta fel az üzlet. Az árveréshez a Nike is hozzájárult különleges utcai cipőjével, egyúttal kifejezve a művészek támogatását.
Az ötlet a Pollocks csoport fejéből pattant ki, céljuk a kreativitás és az egyéni, szabad gondolkodás inspirálása volt.
A fiataloknak példát mutatnak, hogy a fogyasztói társadalom bevett vállalati sztereotípiái nélkül is lehet sikeresen céget alapítani és vezetni, emellett megmaradva kreatív, szociális és társadalmi felelősséget vállaló egyénnek.