Koppenhágát keresik legtöbben a Google-ban

Ez így van, a múlthéten Koppenhága kiütötte Tiger Woods-ot. Már ami az amerikaiak Google kereséseit illeti.

Ez azt jelenti, hogy a világ szeme valóban a COP15-re tapad, a világ vezetőinek pedig valós lehetőségeik vannak a dán fővárosban.
Kihasználhatják, hogy reflektorfényben vannak, és valódi előrelépést tehetnek és megalkothatják a Kiotói Egyezmény méltó utódját.

Az alábbi képen alaposan szemrevételezhető a Google keresések listája.
Ha beírom a keresőbe a Copenhagen, vagyis Koppenhága szót, 21 800 000 találatot kapok. Ha a Copenhagen Conference (koppenhágai konferencia) kifejezést pötyögöm be, 6 470 000 találatom lesz.

A lista második helyen Tiger Woods golfozó, a világ legjobban kereső sportolója áll. Woods mostanában nem sporttudása, sokkal inkább nőügyei, és a közelmúltban történt autóbalesete miatt kerül a címlapokra.

Ajánlott tartalom

Zöld színnel a fenntarthatóságért és a tudatosabb döntésekért

Egyedi zöld színt vezet be termékein a kulacsokat és Microdrinkeket forgalmazó Waterdrop vállalat. A feltűnő, élénk színnel a vállalat kifejezi elköteleződését a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett, és egyben szeretné felhívni a figyelmet a környezettudatosabb életmód fontosságára, és a választás lehetőségére.